Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico
28-08-2019

Ultimoo – 3CX als nieuwe telefooncentrale

Ultimoo is een incassobureau dat er naar streeft om op een eerlijke, maatschappelijk verantwoorde manier betalingsproblemen op te lossen. Om dit mogelijk te maken, beschikt Ultimoo over ruim 100 medewerkers die in veel gevallen telefonisch contact proberen te leggen om een betalingsprobleem op te lossen. Omdat Ultimoo klaar wil zijn voor de toekomst, is ClickOn ingeschakeld om een nieuw telefoonsysteem te implementeren. In juli 2019 heeft Ultimoo 3CX telefonie in gebruik genomen. In twee blogs vertellen we je meer over de voordelen van 3CX, de werkwijze van ClickOn en de voordelen die 3CX heeft voor bedrijven als Ultimoo. Dit belichten we vanuit het perspectief van ClickOn en Ultimoo.

In deze blog vertelt Junior zijn waarom 3CX de perfecte oplossing is voor Ultimoo. Junior is operationeel directeur bij Ultimoo. In deze blog verteld hij waarom Ultimoo de keuze maakte om over te stappen naar 3CX en waarom ClickOn de juiste partner is om dit te implementeren.

Wat is je rol bij Ultimoo?

In de functie van operationeel directeur ben ik er verantwoordelijk voor dat de dagelijkse “operatie” optimaal verloopt. Dit doe ik door het team zo min mogelijk in de weg te lopen en te zorgen dat de juiste middelen voor handen zijn. Wanneer de middelen namelijk goed zijn, kan het team topprestaties leveren. Om dit te doen moet ik veranderingen initiëren, uitwerken, aanpassen en uiteindelijk doorvoeren. Eigenlijk zoek ik op een creatieve manier naar oplossingen die zorgt dat onze mensen optimaal (kunnen) presteren.

Wat voegt 3CX toe aan Ultimoo als organisatie

Het systeem is vernieuwend, up-to-date en modern. 3CX biedt veel mogelijkheden als het gaat om het opzetten en inregelen van het systeem. Eén hiervan is het personaliseren van de systemen. We hebben bij Ultimoo verschillende afdelingen waar zowel in- als outbound belangrijk zijn in de bedrijfsvoering. Voor iedere afdeling kunnen we met 3CX een maatwerk systeem leveren die perfect aansluit of de behoeftes van de medewerkers daar. Op die manier leveren we maatwerk aan onze medewerkers en kunnen zij maatwerk leveren aan onze opdrachtgevers. Zo is de keten compleet!

Waarom kiezen jullie voor een samenwerking met ClickOn

ClickOn is een uitermate betrouwbare partner. Daarom doen we ook al jaren zaken met ze. ClickOn kent onze behoeftes en groeit met ons mee. ClickOn is hierin een uitzondering. Het komt regelmatig voor dat een partner niet mee kan groeien met je bedrijf. ClickOn pakt onze uitdagingen ieder jaar op een creatieve wijze aan. Die creativiteit, betrouwbaarheid en het doorzettingsvermogen van de medewerkers sluiten perfect aan op de cultuur van Ultimoo. Wij stropen iedere dag onze mouwen op om onze klanten en opdrachtgevers te helpen. Uitdagingen zijn ons nooit te groot en we zorgen altijd dat een klus geklaard wordt. Dit is precies wat ClickOn ook voor ons doet!

Hoe heb je het proces bij ClickOn ervaren? Van advies tot en met installatie en training?

Zoals we van ClickOn gewend zijn is alles goed voorbereid en is er veel informatie met ons gedeeld. Het proces was van het begin tot het einde duidelijk en transparant. Vanaf de start van het traject denken ze goed met ons mee en luisteren ze naar de vragen en problemen die we hebben. Hierdoor kunnen ze het systeem kant-en-klaar opleveren en kan het snel uitgerold worden. Wanneer we vragen hebben is er altijd iemand beschikbaar en wordt hier direct op geanticipeerd. Ook wijzigingen worden altijd tijdig en binnen de kortst termijn doorgevoerd. Als je als partner binnen 3 uur de volledige transitie van oud naar nieuw systeem kunt uitvoeren en zorgt dat binnen de afgesproken tijdspanne je klant volledig operationeel is met het nieuwe systeem, denk ik dat daar het beste bewijs ligt van de toegevoegde waarde van ClickOn!

Zou je ClickOn aanbevelen als partner op het gebied 3CX

Ik zou ClickOn uiteraard aanbevelen! Ze hebben opnieuw bewezen wat ze kunnen en dat ze weten en begrijpen wat bedrijven nodig hebben. In tegenstelling tot veel andere bedrijven kiezen ze niet voor snel geld en korte relaties, maar bieden ze end-to-end service. Er wordt geluisterd naar onze vragen, problemen en behoeftes en op basis daarvan een advies gegeven. Ze hebben kennis van zaken en spreken daarnaast de taal van het “normale” bedrijfsleven. Dit is in onze ogen iets wat in de IT-wereld niet vanzelfsprekend is. In ClickOn vind je een sparringpartner waar je jaren mee vooruit kan, die je begrijpt en je écht verder helpt. Ik zal ze daarom absoluut aanbevelen!