Je kan ons 24/7 bereiken bij problemen
Wij begrijpen als geen ander hoe belangrijk het is om je bedrijf draaiende te houden. Daarom zijn wij altijd bereikbaar. Ook in het weekend, op feestdagen en midden in de nacht. Dat betekent dat we altijd beschikbaar zijn om cruciale problemen direct op te lossen. Zo hoef je je nooit zorgen te maken. Maak je gebruik van ons PremiumOn abonnement? Dan hoef je je ook geen zorgen te maken om de factuur, want support zit daar gewoon bij inbegrepen. Wel zo fijn, toch?
Proactieve monitoring
Door deze service te bieden, worden wij als het ware gedwongen om alle apparaten die wij beheren proactief te monitoren. Dit betekent dat jouw gehele IT infrastructuur constant in de gaten wordt gehouden. Op die manier detecteren we mogelijke problemen al voordat ze zich voordoen. De kans op problemen wordt hierdoor geminimaliseerd. En creëren we een win-win situatie: jouw systemen hebben zo min mogelijk downtime en wij genieten zo veel mogelijk van onze vrije uurtjes.
Onderhoud en reparaties
We bieden regelmatig onderhoud en reparatie van jouw IT-apparatuur. Zo zorgen we ervoor dat deze altijd optimaal werkt. Als er een probleem optreedt, lossen we het snel en efficiënt op. Op die manier houden we onszelf scherp en voorkomen we zo veel mogelijk problemen waarvoor support nodig is.
Persoonlijk contact
Wij geloven in korte lijntjes. Je krijgt bij ons een vast contactpersoon, die je (meestal) meteen aan de telefoon krijgt wanneer je belt. Dankzij ons kleine, professionele team zijn wij altijd in staat om snel te schakelen. Klinkt dit goed? Plan dan een kennismakingsgesprek in via de knop hieronder, dan spreken we elkaar snel!