Zo zorgen wij ervoor dat jij altijd bereikbaar bent
Je wil natuurlijk dat de bestanden en gegevens van jou en je collega’s veilig zijn. Een ongeluk zit immers in een klein hoekje: een computer raakt onverwachts beschadigd, wordt gehackt of je collega verwijdert of overschrijft per ongeluk een belangrijk bestand. Daarom is het ontzettend belangrijk om regelmatig backups te maken. Op deze pagina lees je hoe wij je computer veilig houden met behulp van regelmatige backups.
3CX VoIP
Backups zijn reservekopieën van je bestanden en gegevens. Door regelmatig een backup te maken, sla je als het ware een kopie op van alles wat op je computer staat. Als er iets gebeurt met je computer, zoals een crash of hack, dan heb je nog altijd een kopie van je bestanden en gegevens. Door de reservekopie terug te zetten op je computer, herstel je alle verloren bestanden en gegevens.
Voordelen van onze VoIP-oplossingen
Altijd bereikbaar
Met onze telefonie-oplossingen ben je altijd bereikbaar. De software start automatisch op en geeft direct een overzichtelijke weergave van alle beschikbare collega’s.
Locatieonafhankelijk bellen
Overal bellen en gebeld worden, gewoon op je vaste nummer. Ook als je thuis of op locatie werkt. En natuurlijk ben je niet bereikbaar als je dat even niet wil zijn!
Schaalbaarheid
Onze telefonie-oplossingen zijn schaalbaar, dus als je bedrijf groeit, groeit je telefonie-oplossing gewoon mee.
Weet waar je aan toe bent
Je weet precies wie er bereikbaar is, dus je hoeft niet meer eindeloos en soms tevergeefs te wachten tot iemand de telefoon opneemt.
Integreer met Microsoft Teams
Maak van Microsoft Teams een telefooncentrale en bel direct vanuit deze applicatie.
Zo helpen wij je met zakelijk bellen
Onze aanpak begint met het begrijpen van jouw bedrijf en jouw specifieke behoeften op het gebied van telefonie. Wat past er nou het best bij jouw bedrijf? Een uitgebreide telefooncentrale, of liever direct persoonlijk contact? Wij geven persoonlijk advies over welke telefonie-oplossing het beste past bij jouw bedrijf. Hierbij kijken we onder andere naar je budget, de grootte van je bedrijf en de wensen en behoeften van je medewerkers en klanten.
Koppeling met je CRM-pakket
De 3CX centrale is gemakkelijk te beheren en maakt het gebruik van SIP-telefoons (software of hardware) mogelijk. Ook koppel je de centrale gemakkelijk aan je CRM-pakket. Wanneer er dan bijvoorbeeld een inkomende oproep binnenkomt, wordt de informatie van de beller automatisch weergegeven op het scherm. Zodat reageer je sneller en efficiënter op de behoeften van de klant. Ook bel je gemakkelijk zelf direct vanuit je CRM-pakket of Outlook naar je klant. Wel zo makkelijk!
Meer informatie over onze zakelijke telefonie oplossingen
Ben je enthousiast over onze zakelijke telefonie oplossingen? Plan dan gemakkelijk en snel een kennismakingsgesprek in via de knop hieronder. Dan spreken we elkaar snel.